Pilnie kupie ramkę wokół lewarka skrzyni biegów do O2FL(srebrną) w rozsądnej cenie wszelkie info mile widziane
problem z przepalającą się uszczelką pod głowicą
Zwiń
X
-
problem z przepalającą się uszczelką pod głowicą
Pisze po raz kolejny bo chyba za pierwszym razem wybrałem złe miejsce. Po pol roku od kupna mojej octavki 1.9 tdi 105 km i przejechaniu okolo 10 tys.km padła uszczelka pod głowicą. Wymiana,planowanie głowicy oraz sprawdzenie jej na szczelność i wszystko ok. Kolejne pół roku i 11tys.km znow padłą uszczelka. Objawem jest to ze co jakiś czas zasysa płyn ze zbiorniczka wyrównawczego do sucha a po odkręceniu korka płyn wraca z powrotem. Bąbelki powietrza takze sie pokazują wiec diagnoza jest jedna. Zastanawiam sie równiez nad jakims problemem z blokiem silnika. Miał ktos z was moze podobny problem? Moze macie jakis pomysl? Pozdrawiam.
-
-
Zamieszczone przez slasylWymiana,planowanie głowicy oraz sprawdzenie jej na szczelność i wszystko ok. Kolejne pół roku i 11tys.km znow padłą uszczelkaDigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Czy istnieje mozliwosc planowania bloku bez rozbierania silnika? Dziekuje za odpowiedz.Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
-
slasyl, po raz drugi: nie ma takiej mozliwosci.Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
-
Witam po kilkudniowej nieibecnosci. Wracalem samochodem z urlopu a pierwsze oznaki tejze uszczelki pokazaly sie zagranica i pokonalem 1300km bez zadnego prob;lemu i objawow uszkodzenia. 50 km przed domem woda ze zbiorniczka zniknela do silnika a po odkreceniu zbiorniczka nastapil powrot plynu do zbiorniczka do poziomu jaki byl wczesniej. Teraz silnik zupelnie zimny, przejechanie 200m i znowu plyn znika ze zbiorniczka i po odkreceniu korka znowu to samo. Mam panowie pytanie do was....Czy istnieje mozliwosc ze zamiast uszczelki dzieje sie cos z chlodniczka zaworu EGR? W zbiorniczku jest piana z babelkami a plyn znika w malej ilosci...jak wczesniej pisalem uszczelka wymieniona u sprawdzonego mechanika,ktory dzisiaj powiedzial mi ze uszczlka byla fabryczna wczesniej? Jesli macie jakies pomysly bede wdzieczny bpo zaczynaja rece opadac. Pozdrawiam
Komentarz
-
-
no rozrzad wymienialem jakies 20 tys km temu...i to po wymianie rozrzadu 5 miesiecy padla 1 uszczelka...ale pozniej 6 miesiecy bylo dobrze na tym samyjm rozrzadzie az do teraz...juz za pozno bo wlasnie koncza sciagac glowice.....poza tym tak sie gotuje w zbiorniczku przy przygazowce ze az milo....
[ Dodano: Nie 12 Sie, 12 15:58 ]
witam....glowka zdjeta.....przedmuch od strony bloku na pierwszym i drugim tloku......sprawdzenie bloku wykazalo ze jest skrzywiony.......prawdopodobnie wymiana silnika na inny...pozdrawiam i dziekuje za wasza pomoc
Komentarz
-
Komentarz